راه اندازی مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری در پنج نقطه شهر همدان 

فرماندار همدان از راه‌اندازی مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری در پنج نقطه شهر همدان خبر داد.

مسلم مخفی گفت: در حال حاضر آمادگی خوبی در همدان برای پذیرش مسافران وجود دارد و امیدواریم با بهتر شدن شرایط آب و هوا شاهد حضور مسافران نوروزی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران باشیم.

او گفت: مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری در پنج نقطه شهر همدان راه‌اندازی شده و ۷۰ مورد برنامه فرهنگی در اماکن تحت پوشش میراث‌فرهنگی تدارک دیده شده و اجرا می‌شود. 

فرماندار همدان با اشاره به این‌که پذیرایی از گردشگران با افطاری ساده و برپایی سیاه‌چادر‌ها نیز در این مدت انجام می‌شود، گفت: ۴۰ غرفه بازارچه صنایع‌دستی در سطح شهرستان همدان برپا شده است. 

حسن رضانیا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: استان همدان ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری تاریخی و طبیعی دارد و مسافران می‌توانند خاطرات خوشی را در این استان ثبت کنند. 

حمید بادامی، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری منطقه ۴ متولی این کار شده است و مکان‌هایی را در اختیار میراث‌فرهنگی و بخش خصوصی قرار خواهد داد تا به صورت دائمی خدمات گردشگری را به مسافران ارائه دهند.

منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: همدان پتانسیل زیادی در حوزه گردشگری دارد و باید با برنامه‌ریزی، همکاری و هم‌افزایی میان دستگاه‌های ذی‌ربط این سهم را افزایش دهیم. 

عباس صوفی با تأکید بر این‌که توسعه گردشگری یکی از موضوعات مهمی است که در همدان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، گفت: با همکاری میراث‌فرهنگی و استاندار همدان باید گردشگری در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد، علاوه‌بر این برای جذب گردشگر خارجی باید برنامه داشته باشیم. 

او گفت: برگزاری جشنواره‌ها و نشست‌های گردشگری می‌تواند در توسعه گردشگری استان نقش بسزایی داشته باشد و باید در این حوزه بیش از پیش فعالیت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.